Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 12:54:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Tallinna MV orienteerumises. Paaristeade

Toimumise aeg: alates 04.09.2024 kell 18:00 kuni 04.09.2024 kell 19:30

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, Rannaparkla

Ürituse korraldaja: MTÜ SRD spordiklubi, esindaja Ella Šved, tel: 5118863;
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: MTÜ SRD spordiklubi, esindaja Ella Šved, tel:
5118863

Liikluskorralduse eest vastutaja: MTÜ SRD spordiklubi

Tegemist on sportliku orienteerumisvõistlusega, kus võivad osaleda
alaealised. Ürituse toimumispaika koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

järelevalvespetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald